پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261787
دشمنان بايد بدانند وبفهمند ايران اسلامي هرگز منزوي نخواهد شد
تاریخ انتشار : 1402/02/31 22:14:20
نمایش : 328
فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران تاکيد کرد: نيروي دريايي ارتش با انجام عمليات دريانوردي در پهناي اقيانوس حضور يافت تا اثبات کند ايران و ايراني انزواگريز و تحريم ناپذير است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ امير دريادار شهرام ايراني فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در مراسم استقبال از ناوگروه ۸۶ نيروي دريايي ارتش در منطقه يکم دريايي بندرعباس اظهار داشت: بر خود فرض مي‌دارم از طرف خود و همرزمانم به جهت پيام اميدبخش مقام معظم رهبري نهايت قدردداني را از محضر مبارک داشته باشم. نيروي دريايي راهبردي ارتش عمق راهبردي و آينده نگري در قدرت دريايي توام با حوزه نفوذ و هويت منطقه‌اي خود  را تثبيت و گسترش داده است. 

وي تصريح کرد:‌ مردم عزيز ايران امروز فرزندان شما در نيروي دريايي راهبردي ارتش جمهوري اسلامي ايران با اذن ولي امر زمان مقام معظم رهبري و فرماندهي معظم کل قوا براي اولين بار در تاريخ ايران با بکارگيري دانش‌هاي نوين  و حرکت بر لبه دانش و فناوري ضمن تامين امنيت دريايي با هدف ارسال پيام صلح و دوستي با انجام 213 روز دريانوردي عملياتي و دريانوردي سبز با ناوشکن تمام ايراني جمهوري اسلامي ايران دنا و پايگاه شناوري جمهوري اسلامي ايران -مکران- در پهناي اقيانوس حضور  يافته تا اثبات کند ايران و ايراني انزواگريز و تحريم ناپذير است و در هندسه ترسيمي دشمن با اضلاع توطئه، تحريم و تهديد مسير انقلابي خود را در راستاي توسعه همه جانبه و پايدار با تقويت ارتباط با ملل جهان در دستور کار دارد.

دريادار ايراني همچنين بيان کرد: ملت شريف و  عزيز ايران؛ فرزندان شما از 29 استان با ترکيب جمعيتي از اقوام مختلف و گويش‌هاي گوناگون بر روي عرشه ناوگروه و به ويژه عرشه پرافتخار ناوشکن تمام ايراني دنا با اقتدار مثال زدني دور دنيا را با انجام دريانوردي سبز طي نمودند.

فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران خاطرنشان کرد: نيروي دريايي ارتش افتخاري فراموش نشدني را رقم زد و برگ زرين و افتخاري عظيم را براي اولين بار در تاريخ ايران زمين و جهان اسلام ثبت و ضبط کردند و اين موفقيت را به ملت عزيز و شهيد پرور کشورمان و تمام مسلمانان مي‌کنند و کلام آخر دشمنان بايد بدانند و بفهمند کشور ايران و تک تک ايراني‌ها هرگز منزوي نمي‌شوند و ايران اسلامي و ايران مقتدر؛ ايراني انزواگريز و تحريم ناپذير است.

وي در پايان گفت: بر خود لازم مي‌دانم از حضور همه مهمانان عزيز و به ويژه مقامات بلندپايه کشوري و لشگري که جشن اقتدار ملي را امروز مزين کرده‌اند، نهايت تقدير و تشکر را از طرف خود و همرزمان و خانواده‌هاي عزيز و صبورشان به عمل بياورم.

گفتني است؛ ناوگروه ۸۶ نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران روز گذشته با استقبال امير دريادار شهرام ايراني فرمانده نيروي دريايي ارتش و خانواده هاي دريانوردان در منطقه يکم دريايي نداجا در بندر عباس پهلو گرفت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html